Skip to content
Evidid marketing
  • Naslovna
  • Strategija
  • Sadržaj
  • Veb-dizajn
  • Redizajn
  • Blog
  • Kontakt
Market Entry
Evidid marketing

Prodaja

Marketing poruka privlači kupce
Marketing | Prodaja

Marketing poruka privlači kupce

Autor:Dragan Vidaković 30.04.2022.26.12.2022.

Marketing poruka su reči koje koristite da komunicirate sa svojom publikom da biste ih ubedili da posluju sa vama. Privlačna poruka vam pomaže da ostvarite svoje poslovne ciljeve, jer može da napravi razliku između osvajanja nove kupovine ili slanja kupca vašim konkurentima.

Pročitajte više Marketing poruka privlači kupceContinue

Svrha i pametni ciljevi izrade sajta
Izrada sajta | Marketing | Prodaja

Svrha i pametni ciljevi izrade sajta

Autor:Dragan Vidaković 26.04.2022.26.12.2022.

Definisanje svrhe i ciljeva prvi je zadatak na početku izrade novog ili redizajna postojećeg sajta. Ipak, većina ljudi kada razmišlja o izradi sajta, proces počinje sa zabavn

Pročitajte više Svrha i pametni ciljevi izrade sajtaContinue

Unapredite proces i metod prodaje
Prodaja

Unapredite proces i metod prodaje

Autor:Dragan Vidaković 24.05.2020.26.12.2022.

Usavršavanjem i međusobnom razmenom znanja i iskustava, unapređuju se prodajna umeća svih zaposlenih uključenih u prodaju. Razvijaju se i formalizuju učinkoviti prodajni sistemi, tako da svaki zaposleni tačno zna šta i kako treba da radi, te da svaki prodavac u firmi prodaje kao najbolji.

Pročitajte više Unapredite proces i metod prodajeContinue

Kako formulisati uverljivi predlog vrednosti
Marketing | Prodaja

Kako formulisati uverljivi predlog vrednosti

Autor:Dragan Vidaković 03.11.2019.22.12.2022.

Kako bi ciljane kupce uverili da nešto kupe upravo od nas, predlogom vrednosti im moramo jasno i nedvosmisleno predočiti glavne koristi koje će ostvariti kupovinom, ukazati im na pozitivne razlike naše ponude u odnosu na ostale i dokazati da možemo isporučiti obećano.

Pročitajte više Kako formulisati uverljivi predlog vrednostiContinue

Kako prezentovati vrednost za kupce
Marketing | Prodaja

Kako prezentovati vrednost za kupce

Autor:Dragan Vidaković 31.10.2019.26.12.2022.

Potražnja za sličnim proizvodima različitih proizvođača ne zavisi isključivo od cene i karakteristika tih proizvoda ili obima marketinške kampanje, već i od sposobnosti ponuđača da uverljivo predstavi svoju ponudu.

Pročitajte više Kako prezentovati vrednost za kupceContinue

Evidid
  • Naslovna
  • Strategija
  • Sadržaj
  • Veb-dizajn
  • Redizajn
  • Blog
  • Kontakt
Facebook Google Reviews Linkedin

Prijava na newsletter

Uslovi korišćenja

© 2023 Evidid marketing

Scroll to top
  • Naslovna
  • Strategija
  • Sadržaj
  • Veb-dizajn
  • Redizajn
  • Blog
  • Kontakt
Phone Email
English
Search