Strategija tržišnog pozicioniranja
Strategija tržišnog pozicioniranja je put ka uspostavljanu identiteta brenda ili proizvoda, tako da ga potrošači prepoznaju kao bolji i prihvatljiviji od drugih dostupnih na tržištu.

Analiza tržišta
Analiza tržišta i konkurencije vam pomaže da bolje razumete i lakše identifikujete mogućnosti za što uspešnije pozicioniranje svog poslovanja.
Rezultati pokazuju kako da povećate konkurentnost svoje ponude i bolje zadovoljite potrebe svojih kupaca.

Segmentacija kupaca
Bez obzira na veličinu firme, ne možete zadovoljiti sve potrebe svih mogućih kupaca na nekom tržištu.
Treba da ciljate one segmente tržišta kojima možete ponuditi veću vrednost i u kojima možete da ostvarite začajniju konkurentsku prednost.

Diferencijacija ponude
Diferencijacija podrazumeva da to što radite drugačije i kvalitetnije od svojih konkurenata predstavlja neku vrednost za vaše ciljane kupce.
Tu razliku, koja vašu ponudu čini posebnom i boljom od ostalih na tržištu, možete i više da naplatite.
Konkurentska strategija
Konkurentska strategija vas upućuje kako da se uspešno takmičite sa konkurencijom i na koji način da steknete prednost u odnosu na svoje rivale.
Konkurentsku prednost postižete tako što nešto radite drugačije i bolje od ostalih ili tako što slične stvari nudite povoljnije od drugih.


Marketing strategija
Marketing strategija vam pomaže da svoje resurse usmerite na najveće mogućnosti za ostvarivanje prednosti na tržištu.
Strateški marketing je fokusiran na vama bitne segmente kupaca – one kojima možete da ponudite više vrednosti i od kojih očekujete najviše koristi.
Uvećajte svoj tržišni udeo
Tržišni udeo je pokazatelj koliko se dobro firma nosi sa svojom konkurencijom na ukupnom ili ciljnom tržištu.
Kada su elementi marketing miksa prilagođeni i usklađeni, ponuda preduzeća je privlačnija za kupce. To dovodi do rasta prodaje i povećanja tržišnog udela.

Strateška marketing rešenja
Tržišta su danas zasićena ponudom mnogih firmi, od onih snažnih globalnih, do malih lokalnih. U takmičenju za osvajanjem dela tržišta, ne mora uvek da pobedi onaj ko raspolaže najvećim marketing budžetom. Za svoje parče tržišnog kolača može da se izbori i onaj ko zna kako da taj budžet pametno koristi.
Marketing bez strategije kratkoročno može da napravi određeni rezultat, često uz neprimerene troškove. Strateški marketing se fokusira na one poslovne aktivnosti koje preduzeću donose najveću korist i na ulaganja koja se najbrže isplaćuju.
Iskoristite prednosti dobrog tržišnog pozicioniranja. Poboljšajte trenutnu poziciju vaše firme. Pomozite kupcima da vašu ponudu prepoznaju kao povoljniju od drugih. Zakažite odmah besplatne konsultacije!