Strategija tržišnog pozicioniranja
Tržišta su danas zasićena ponudom mnogih brendova, od onih snažnih globalnih, do malih lokalnih. U takmičenju za osvajanjem dela tržišta, ne mora uvek da pobedi onaj ko raspolaže najvećim marketing budžetom. Za svoje parče tržišnog kolača može da se izbori i onaj ko zna kako da taj budžet pametno koristi.
Cilj tržišnog pozicioniranja je uspostavljanje identiteta brenda ili proizvoda, tako da ga potrošači prepoznaju kao bolji i prihvatljiviji od drugih dostupnih rešenja.

Analiza tržišta
Analiza tržišta i konkurencije vam pomaže da bolje razumete i lakše identifikujete mogućnosti za što uspešnije pozicioniranje svog poslovanja – da povećate konkurentnost svoje ponude i da bolje zadovoljite potrebe svojih kupaca.
Segmentacija tržišta
Bez obzira na veličinu firme, ne možete zadovoljiti sve potrebe svih mogućih kupaca. Treba da ciljate one segmente kojima može ponuditi veću vrednost za kupce i u kojima možete da ostvarite začajniju konkurentsku prednost.
Diferencijacija
Diferencijacija podrazumeva da to što radite drugačije od svojih konkurenata predstavlja neku vrednost za vaše ciljane kupce. Tu razliku, koja vašu ponudu čini boljom i posebnom, možete adekvatno da naplatite.
Konkurentska strategija
Konkurentska strategija vas upućuje kako da se uspešno takmičite sa konkurencijom i na koji način da steknete prednost u odnosu na svoje rivale. Konkurentsku prednost postižete tako što nešto radite drugačije i bolje od ostalih ili tako što slične stvari nudite povoljnije od drugih.

Marketing strategija
Marketing strategija vam pomaže da svoje resurse usmerite na najveće mogućnosti za ostvarivanje prednosti na tržištu. Strateški marketing je fokusiran na vama najznačajnije segmente kupaca, one kojima možete da ponudite više vrednosti i od kojih očekujete najviše koristi.
Koristi od pozicioniranja
Identitet brenda na tržištu zavisi od pozicioniranja. Pozitivni utisak potrošača o brendu i proizvodima razvija samo kada je tržišno pozicioniranje dobro osmišljeno.

Upravljanje marketing miksom
Marketing miks je skup elemenata koje preduzeće koristi za prodaju proizvoda ili usluga svojim ciljnim kupcima. Kada su usavršeni i sinhronizovani, osnovni elementi marketing miksa ponudu preduzeća čine privlačnom za kupce:
Strateška marketing rešenja
Marketing bez strategije kratkoročno može da napravi određeni rezultat, često uz neprimerene troškove. Strateški marketing se fokusira na one poslovne aktivnosti koje preduzeću donose najveću korist i na ulaganja koja se najbrže isplaćuju.
Iskoristite prednosti dobrog tržišnog pozicioniranja. Poboljšajte trenutnu poziciju vaše firme. Pomozite kupcima da vašu ponudu prepoznaju kao povoljniju od drugih. Zakažite odmah besplatne konsultacije!