Strategija tržišnog pozicioniranja

Strategija tržišnog pozicioniranja je put ka uspostavljanu identiteta brenda ili proizvoda, tako da ga potrošači prepoznaju kao bolji i prihvatljiviji od drugih dostupnih na tržištu.

Tržišno pozicioniranje

Analiza tržišta

Temeljna analiza situacije prvi je korak u donošenju dobrih poslovnih odluka i ostvarivanju uspeha na tržištu.

Kroz analizu tržišta i konkurencije pomažemo vam da prepoznate ključne prilike i mogućnosti za bolje tržišno pozicioniranje.

Strategija segmentacije kupaca

Segmentacija kupaca

Bez obzira na veličinu firme, ne možete zadovoljiti sve potrebe svih mogućih kupaca na nekom tržištu.

Usmeravamo vas da se fokusirate na one tržišne segmente kojima možete ponuditi više vrednosti i u kojima možete da ostvarite značajnije prednosti.

Analiza tržišta

Diferencijacija ponude

Ukazujemo vam na mogućnosti da istaknete prednosti koje vašu ponudu čine posebnom i boljom za izabrane kupce.

Diferencijacijom ćete se lakše izdvojiti od konkurencije i osvojiti ciljane kupce, te tako povećati profitabilnost svog poslovanja.

Strateška marketing rešenja

Strategija, koliko god ta reč pompezno zvučala, u suštini znači da razmišljamo o tome zašto i kako da nešto uradimo, pre nego što to zaista i napravimo. Tako su i konkurentska i marketing strategija zapravo odlučivanje o tome šta možemo i želimo da ostvarimo, te pronalaženje najefikasnijeg načina da to da i postignemo.

Strategija tržišnog pozicioniranja

Konkurentska strategija

Konkurentska strategija vas upućuje kako da se uspešno takmičite sa konkurencijom i na koji način da steknete prednost u odnosu na svoje rivale. Konkurentsku prednost postižete tako što nešto radite drugačije i bolje od ostalih ili tako što slične stvari nudite povoljnije od drugih.

Usmeravamo vas da ostvarite konkurentsku prednost izborom strategije kojom ćete se izdvojiti na tržištu, proizvodima i uslugama veće vrednosti za kupce ili ponudom konkurentnih cena, tako da privučete nove i zadržite postojeće kupce.

Više o tržišnom pozicioniranju

Strateški marketing

Marketing strategija

Proizvesti odličan proizvod ili osmisliti dobru uslugu od suštinskog je značaja za uspeh na tržištu. Ali, ako kupci ne znaju za vašu ponudu ili ne prepoznaje njenu vrednost, teško da ćete uspešno prodavati.

Definisanjem odgovarajuće marketing strategije pomažemo vam da svoje resurse usmerite na najveće prilike za ostvarivanje prednosti na tržištu. Strateški fokusiramo marketing aktivnosti na vama bitne segmente kupaca – one kojima možete da ponudite više vrednosti i od kojih očekujete najviše koristi.

Više o strateškom marketingu

Uvećajte svoj tržišni udeo

Tržišni udeo je ključni pokazatelj koliko dobro se firma nosi sa svojom konkurencijom na ukupnom ili ciljnom tržištu.

Naša strateška marketing rešenja pomažu da uskladite elemente marketing miksa, kako biste poboljšali privlačnost svoje ponude, povećali prodaju i osvojili veći tržišni udeo.

Testirajte svoj marketing miks

Kako zauzeti bolje tržišnu poziciju

Tržišno pozicioniranje po meri kupca

Tržišta su danas zasićena ponudom mnogih firmi, od onih snažnih globalnih, do malih lokalnih. U takmičenju za osvajanjem dela tržišta, ne mora uvek da pobedi onaj ko raspolaže najvećim marketing budžetom. Za svoje parče tržišnog kolača može da se izbori i onaj ko zna kako da taj budžet pametno koristi.

Marketing bez strategije kratkoročno može da napravi određeni rezultat, često uz neprimerene troškove. Strateški marketing se fokusira na one aktivnosti koje preduzeću donose najveću korist i na ulaganja koja se najbrže isplaćuju.

Iskoristite prednosti dobrog tržišnog pozicioniranja. Pomozite kupcima da vašu ponudu prepoznaju kao povoljniju od drugih. Zakažite odmah besplatne konsultacije!