Home » Blog

Blog

Izrada sajta u 10 koraka

Izrada sajta u 10 koraka

Detaljna specifikacija potreba i temeljno planiranje izrade sajta naročito su važni da se izbegne gubljenje vremena i trošenje novca na pogrešna rešenja. Ovaj mali vodič za izradu sajta treba da vam pomogne u sagledavanju procesa i planiranju zadataka.

Namera pretraživanja

Namera pretraživanja

Funkcija veb-sajta se ostvaruje u interakciji sa posetiocima. Bez posetilaca, sajt je bezvredan. Ako hoćemo da nam sajt bude posećen, naš zadatak je da ciljanim internet korisnicima ponudimo sadržaje koje traže, u formatu koji žele. Da bi smo u tome bili uspešni, moramo prethodno razumeti kako i zašto korisnici pretražuju internet.

Šta je konkurentska prednost i strategija

Šta je konkurentska prednost

Konkurentska prednost je prednost u odnosu na konkurente stečena sposobnošću ponude veće vrednosti za kupce – bilo nižim cenama ili pružanjem većih pogodnosti. Konkurentska prednost nam omogućava da ostvarimo više prodaje ili superiorne marže u odnosu na svoje tržišne rivale.

Optimizacija sajta

Optimizacija ukratko

Optimizacija je potrebna za bolje rangiranje sadržaja sajta u rezultatima pretrage. Ipak, optimizacija se radi pre svega zbog korisnika sajta. Jedan od tih korisnika je i Google, koji pomaže drugim korisnicima da otkriju sadržaj vašeg sajta.

SEO

Obavezni SEO – mali vodič za optimizaciju sajta

Da bi bio pristupačan, sajt prvo moramo optimizovati tako da ga korisnici mogu pronaći putem pretraživača. Zatim, sajt trebamo urediti tako da bude privlačan i vredan za korisnike. Optimizacija sajta je u osnovi skup smernica koje nam pomažu da sadržaje sajta učinimo prepoznatljivim za pretraživače, kao i prijemčljivim za korisnike, a time i produktivnim za vlasnike.

Predlog vrednosti

Kako formulisati uverljivi predlog vrednosti

Kako bi ciljanim kupcima uverljivo predočili razloge zašto da nešto kupe od nas, predlogom vrednosti im moramo jasno i nedvosmisleno: istaći glavne koristi koje će kupovinom ostvariti, ukazati im na pozitivne razlike naše ponude u odnosu na ostale i dokazati da možemo isporučiti obećano.

Strateški marketing

Značaj strateškog marketinga za razvoj poslovanja

Strateški marketing je metoda putem koje gradimo razliku u odnosu na konkurenciju, fokusirajući se na svoje snage i mogućnosti da pružimo bolju uslugu i isporučimo više vrednosti svojim kupcima. Cilj strateškog marketinga je da prepoznamo i maksimalno iskoristimo pozitivne razlike koje ističu našu organizaciju naspram konkurencije u očima ciljane javnosti, odnosno potencijalnih kupaca ili potrošača.

Vrednost za kupce

Kako prezentovati vrednost za kupce

Potražnja za sličnim proizvodima različitih proizvođača ne zavisi isključivo od cene i karakteristika tih proizvoda ili obima marketinške kampanje, već i od sposobnosti ponuđača da uverljivo predstavi svoju ponudu.