Kalkulator cena izrade sajta
Cena izrade sajta zavisi od tipa i veličine sajta koji treba napraviti. Veći zahtevi u pogledu obima, dizajna i funkcionalnosti podrazumevaju više rada i korišćenje složenijih alata za izradu sajta – što ima svoju cenu.
Cena izrade sajta zavisi od tipa i veličine sajta koji treba napraviti. Veći zahtevi u pogledu obima, dizajna i funkcionalnosti podrazumevaju više rada i korišćenje složenijih alata za izradu sajta – što ima svoju cenu.
Diferencijacija skup mera i aktivnosti preduzeća usmerenih na to da se na tržištu postigne određeni stepen različitosti vlastite ponude od konkurentskih. Zašto? Pa zato što konkurentsku prednost možete steći samo ponudom jeftinijih ili drugačijih proizvoda i usluga.
Usavršavanjem i međusobnom razmenom znanja i iskustava, unapređuju se prodajna umeća svih zaposlenih uključenih u prodaju. Razvijaju se i formalizuju učinkoviti prodajni sistemi, tako da svaki zaposleni tačno zna šta i kako treba da radi, te da svaki prodavac u firmi prodaje kao najbolji.
Pisanje tekstova za sajt nije stvar sposobnosti umetničkog izražavanja, koliko praktičnog pristupa da se odgovori nameni i cilju pisanja. Na internetu trenutno ima više od 1,7 milijardi sajtova i svi bi da privuku pažnju korisnika. Da bi bili primećeni, moramo da napišemo nešto novo ili nešto bolje od onoga što je već objavljeno.
Povećanje tržišnog udela se ne dešava slučajno, niti samo od sebe. Razumevanje osnovnog koncepta marketing miksa, prvi je korak u planiranju svrsishodnih marketing aktivnosti koje vode ka većoj i stabilnijoj prodaji, te rastu tržišnog udela preduzeća.
Detaljna specifikacija potreba i temeljno planiranje izrade sajta naročito su važni da izbegnete gubljenje vremena i trošenje novca na pogrešna rešenja. Ovaj mali vodič za izradu sajta može da vam pomogne u sagledavanju procesa i planiranju zadataka.
Funkcija veb-sajta se ostvaruje u interakciji sa posetiocima. Bez posetilaca, sajt je bezvredan. Ako hoćemo da nam sajt bude posećen, naš zadatak je da ciljanim internet korisnicima ponudimo sadržaje koje traže, u formatu koji žele. Da bi smo u tome bili uspešni, moramo prethodno razumeti kako i zašto korisnici pretražuju internet.
Konkurentska prednost je prednost u odnosu na konkurente stečena sposobnošću ponude veće vrednosti za kupce – bilo nižim cenama ili pružanjem većih pogodnosti. Konkurentska prednost nam omogućava da ostvarimo više prodaje ili superiorne marže u odnosu na svoje tržišne rivale.
Planiranjem izrade sajta značajno umanjujete rizik da veb-sajt neće dovoljno dobro odgovoriti na zahteve posetilaca i ostvariti ciljeve zbog kojih je napravljen.
Optimizacija je potrebna za bolje rangiranje sadržaja sajta u rezultatima pretrage. Ipak, optimizacija se radi pre svega zbog korisnika sajta. Jedan od tih korisnika je i Google, koji pomaže drugim korisnicima da otkriju sadržaj vašeg sajta.