Svrha i pametni ciljevi izrade sajta
Definisanje svrhe i ciljeva prvi je zadatak na početku izrade novog ili redizajna postojećeg sajta. Ipak, većina ljudi kada razmišlja o izradi sajta, proces počinje sa zabavn
Definisanje svrhe i ciljeva prvi je zadatak na početku izrade novog ili redizajna postojećeg sajta. Ipak, većina ljudi kada razmišlja o izradi sajta, proces počinje sa zabavn
Zašto je važno znati kako pretraživači rangiraju sadržaj sajta? Zato što ključ za ostvarivanje visoke posećenosti sajta leži u razumevanju načina kako Google pronalazi, analizira i rangira sadržaj u rezultatima pretraga.
Cena izrade sajta zavisi od tipa i veličine sajta koji treba napraviti. Veći zahtevi u pogledu obima, dizajna i funkcionalnosti podrazumevaju više rada i korišćenje složenijih alata za izradu sajta – što ima svoju cenu.
Diferencijacija skup mera i aktivnosti preduzeća usmerenih na to da se na tržištu postigne određeni stepen različitosti vlastite ponude od konkurentskih. Zašto? Pa zato što konkurentsku prednost možete steći samo ponudom jeftinijih ili drugačijih proizvoda i usluga.
Da li je oglašavanje na društvenim mrežama dovoljno za promociju malog biznisa? Fejsbuk pruža jednostavnu mogućnost povezivanja sa internet publikom. Prihvatljiva je opcija za početak, ali da li je i dovoljna za razvoj poslovanja?
Usavršavanjem i međusobnom razmenom znanja i iskustava, unapređuju se prodajna umeća svih zaposlenih uključenih u prodaju. Razvijaju se i formalizuju učinkoviti prodajni sistemi, tako da svaki zaposleni tačno zna šta i kako treba da radi, te da svaki prodavac u firmi prodaje kao najbolji.
Pisanje tekstova za sajt nije stvar sposobnosti umetničkog izražavanja, koliko praktičnog pristupa da se odgovori nameni i cilju pisanja. Na internetu trenutno ima više od 1,7 milijardi sajtova i svi bi da privuku pažnju korisnika. Da bi bili primećeni, moramo da napišemo nešto novo ili nešto bolje od onoga što je već objavljeno.
Povećanje tržišnog udela se ne dešava slučajno, niti samo od sebe. Razumevanje osnovnog koncepta marketing miksa, prvi je korak u planiranju svrsishodnih marketing aktivnosti koje vode ka većoj i stabilnijoj prodaji, te rastu tržišnog udela preduzeća.
Detaljna specifikacija potreba i temeljno planiranje izrade sajta naročito su važni da izbegnete gubljenje vremena i trošenje novca na pogrešna rešenja. Ovaj mali vodič za izradu sajta može da vam pomogne u sagledavanju procesa i planiranju zadataka.
Funkcija veb-sajta se ostvaruje u interakciji sa posetiocima. Bez posetilaca, sajt je bezvredan. Ako hoćemo da nam sajt bude posećen, naš zadatak je da ciljanim internet korisnicima ponudimo sadržaje koje traže, u formatu koji žele. Da bi smo u tome bili uspešni, moramo prethodno razumeti kako i zašto korisnici pretražuju internet.