Home » Marketing

Marketing

Bez konkurentske strategije i poznavanja potreba i navika ciljanih kupaca, marketing jednostavno neće biti na strateškom nivou. Putem strateškog marketinga gradimo razliku u odnosu na konkurenciju, fokusirajući se na vaše snage i mogućnosti da pružite bolju uslugu i isporučite više vrednost svojim kupcima. Marketing sadržajem je deo marketing strategije usmeren na stvaranje i distribuciju vrednih, relevantnih i doslednih sadržaja.

Šta je konkurentska prednost i strategija

Šta je konkurentska prednost

Konkurentska prednost je prednost u odnosu na konkurente stečena sposobnošću ponude veće vrednosti za kupce – bilo nižim cenama ili pružanjem većih pogodnosti. Konkurentska prednost nam omogućava da ostvarimo više prodaje ili superiorne marže u odnosu na svoje tržišne rivale.

Predlog vrednosti

Kako formulisati uverljivi predlog vrednosti

Kako bi ciljanim kupcima uverljivo predočili razloge zašto da nešto kupe od nas, predlogom vrednosti im moramo jasno i nedvosmisleno: istaći glavne koristi koje će kupovinom ostvariti, ukazati im na pozitivne razlike naše ponude u odnosu na ostale i dokazati da možemo isporučiti obećano.

Strateški marketing

Značaj strateškog marketinga za razvoj poslovanja

Strateški marketing je metoda putem koje gradimo razliku u odnosu na konkurenciju, fokusirajući se na svoje snage i mogućnosti da pružimo bolju uslugu i isporučimo više vrednosti svojim kupcima. Cilj strateškog marketinga je da prepoznamo i maksimalno iskoristimo pozitivne razlike koje ističu našu organizaciju naspram konkurencije u očima ciljane javnosti, odnosno potencijalnih kupaca ili potrošača.

Vrednost za kupce

Kako prezentovati vrednost za kupce

Potražnja za sličnim proizvodima različitih proizvođača ne zavisi isključivo od cene i karakteristika tih proizvoda ili obima marketinške kampanje, već i od sposobnosti ponuđača da uverljivo predstavi svoju ponudu.