Analiza tržišta i konkurencije
|

Analiza tržišta i konkurencije

Svrha analize tržišta i konkurencije je da omogući preuzeću da ostvari uvide u mogućnosti za postizanje održive prednost nad svojom konkurentima u efikasnijem zadovoljavanju potreba ciljanih kupaca.

Naše usluge istraživanja tržišta i analiza prikupljenih podataka pomažu preduzećima da identifikuju mogućnosti rasta i razviju konkurentnu strategiju zasnovanu na razumevanju potreba kupaca i dinamike tržišta.

Polovina novca potrošenog na oglašavanje je bačena

Polovina novca potrošenog na oglašavanje je bačena

Oglašavanje je poslovna praksa u kojoj firma plaća da objavi svoje poruke u određenom mediju ili lokaciji. Kompanije koriste oglašavanje kako bi promovisale svoje proizvode i usluge, kao i da povećaju prepoznatljivost svog brenda. Kada se koristi pravilno, oglašavanje može podstaći privlačenje kupaca i povećati prodaju.

Treba li sportskom klubu veb-sajt?
|

Treba li sportskom klubu veb-sajt?

Moderno dizajniran, pregledan i sadržajno koristan veb-sajt pomaže da poboljšate imidž svog kluba u očima članova, roditelja, sponzora, medija i institucija povezanih sa klubom. Dobro osmišljen i profesionalno napravljen sajt ostavlja utisak ozbiljnosti i povećava zainteresovanost za pristupanje i saradnju sa sportskim klubom.

Segmentacija tržišta – važan korak ka boljem pozicioniranju
|

Segmentacija tržišta – važan korak ka boljem pozicioniranju

Segmentacija tržišta nije nešto što treba da rade samo velika preduzeća. Mali biznisi često imaju više koristi od segmentiranja kupaca. Dobro obavljena segmentacija omogućava vam da pronađete i razumete segmente ili tržišne niše koje konkurenti nedovoljno dobro opslužuju.