Home » Marketing

Marketing

 

Bez konkurentske strategije i poznavanja potreba i navika ciljanih kupaca, marketing jednostavno neće biti na strateškom nivou. Putem strateškog marketinga gradimo razliku u odnosu na konkurenciju, fokusirajući se na vaše snage i mogućnosti da pružite bolju uslugu i isporučite više vrednost svojim kupcima. Marketing sadržajem je deo marketing strategije usmeren na stvaranje i distribuciju vrednih, relevantnih i doslednih sadržaja.

Pisanje tekstova za sajt

Pisanje tekstova za sajt

Pisanje tekstova za sajtove nije toliko stvar sposobnosti umetničkog izražavanja, koliko praktičnog pristupa koji odgovara potrebama i cilju pisanja. Na internetu trenutno ima više od 1,7 milijardi sajtova i svi teže da na neki način privuku pažnju korisnika. Zato moramo da smislimo nešto što je novo, ako imamo šta, ili da napišemo nešto bolje od onoga što je već objavljeno.

Marketing miks i tržišni udeo

Kako povećati tržišni udeo

Unapređivanje elemenata marketing miksa ne dešava se slučajno, niti samo od sebe. Svaka aktivnost traži određeni angažman i sredstva. Razumevanje osnovnog koncepta marketing miksa, prvi je korak u planiranju svrsishodnih marketing aktivnosti koje vode ka većoj i stabilnijoj prodaji, te povećanju tržišnog udela preduzeća.

Konkurentska strategija

Šta je konkurentska prednost

Konkurentska prednost je prednost u odnosu na konkurente stečena sposobnošću ponude veće vrednosti za kupce – bilo nižim cenama ili pružanjem većih pogodnosti. Konkurentska prednost nam omogućava da ostvarimo više prodaje ili superiorne marže u odnosu na svoje tržišne rivale.

Predlog vrednosti

Kako formulisati uverljivi predlog vrednosti

Kako bi ciljanim kupcima uverljivo predočili razloge zašto da nešto kupe od nas, predlogom vrednosti im moramo jasno i nedvosmisleno: istaći glavne koristi koje će kupovinom ostvariti, ukazati im na pozitivne razlike naše ponude u odnosu na ostale i dokazati da možemo isporučiti obećano.

Strateški marketing

Značaj strateškog marketinga za razvoj poslovanja

Strateški marketing je metoda putem koje gradimo razliku u odnosu na konkurenciju, fokusirajući se na svoje snage i mogućnosti da pružimo bolju uslugu i isporučimo više vrednosti svojim kupcima. Cilj strateškog marketinga je da prepoznamo i maksimalno iskoristimo pozitivne razlike koje ističu našu organizaciju naspram konkurencije u očima ciljane javnosti, odnosno potencijalnih kupaca ili potrošača.