Home » Blog » Kako prezentovati vrednost za kupce

Kako prezentovati vrednost za kupce

Vrednost za kupce

Odvojite malo vremena da razmislite o ciljevima vašeg veb-sajta. Šta želite da postignete objavljivanjem različitih sadržaja? Da li ste fokusirani na podizanje svesti o brendu, povećavanje konverzija ili na neke druge ciljeve? Kakav sadržaj može da motiviše korisnike na ciljanu aktivnost? Na šta je usmerena vaša ukupna marketing strategija? Kakvu vrstu vrednosti nudite svojim kupcima?

Strateški marketing - bez poznavanja kupaca vaš marketing neće biti strateški

Potražnja za sličnim proizvodima različitih proizvođača ne zavisi isključivo od cene i karakteristika tih proizvoda ili obima marketinške kampanje, već i od sposobnosti ponuđača da uverljivo predstavi svoju ponudu.

Uspešnost prodaje ili ostvarivanja drugih ciljeva zbog kojih pravite sajt i pokrećete marketing kampanju, u mnogome zavisi od načina na koji ćete predstaviti svoju ponudu ciljanim korisnicima. Ipak, uverljiva prezentacija vrednosti koje proizvod isporučuje kupcima – često je ona karika koja nedostaje!

Vrednost za kupca predstavlja razliku između koristi koje ostvaruje od učinka proizvoda ili usluge koju je kupio, u odnosu na ukupni trošak koji je imao da to nabavi. Što je proizvod korisniji za kupca, a trošak nabavke manji – vrednost je veća. I obrnuto.

Sadržaj vaših promotivnih materijala treba da poveže ono što za vaše ciljane kupce predstavlja vrednost sa elementima vaše ponude koji tu vrednost najbolje isporučuju. Uverljiva prezentacija vaših bitnih konkurentskih prednosti, presudna je za ostvarivanje prodajnih ciljeva vašeg sajta i ukupnog marketinga.

Šta je vrednost za kupce?


Vrednost za kupce predstavlja relativnu vrednost proizvoda ili usluge, zasnovanu na korisnosti i važnosti za kupca;
Sadržaj opisuje karakteristike samog proizvoda i načine kako proizvod zadovoljava potrebe kupaca;
Dovodi do saznanja o osobinama proizvoda i zainteresovanosti kupaca.

Šta je dodatna vrednost za kupce?


Dodatna vrednost za kupce uključuje dodatne karakteristike i usluge koje prevazilaze standardnu ponudu proizvoda;
Sadržaj objašnjava konkurentske prednosti i koristi koje kupci ostvaruju kupovinom i upotrebom proizvoda i usluga;
Povećava želju kupaca i podstiče na odluku o kupovini.

Šta je kreirana vrednost za kupce?


Kreirana vrednost nudi ideje i rešenja izvedene iz vrednosti proizvoda i usluga, prilagođene potrebama ciljane grupe kupaca ili svakog kupca pojedinačno;
Sadržaj je usmeren na pozitivno iskustvo kupovine, koje preduzeće kreira u poslovanju sa kupcima;
Obezbeđuje stabilnu prodaju kroz dugoročnu saradnju i preporuke zadovoljnih kupaca.

Vodič za predlog vrednosti

Predlog vrednosti vašeg preduzeća sigurno je najvažniji element vašeg ukupnog marketinga. Predlog vrednosti govori potencijalnim kupcima zašto bi trebali poslovati s vama, a ne s vašim konkurentima. Zato je važno da bitne prednosti vaših proizvoda ili usluga od početka budu jasno predstavljene svakoj ciljnoj grupi kupaca. Ipak, mnoga preduzeća, ili skrivaju svoje vrednosti iza uopštenih slogana, ili se jednostavno ne trude da ih istaknu. A vrlo često i ne shvataju šta je u opšte predlog vrednosti za kupce i zašto je bitan za razvoj poslovanja.



Dragan Vidaković

Dragan Vidaković

Vodio je prodaju i marketing u predstavništvima više uspešnih internacionalnih kompanija. Stečena znanja i iskustva koristi za kreiranje praktičnih poslovnih i promotivnih rešenja. Praktikuje Growth-Driven Design u izradi sajtova.

Šta će malom biznisu sajt kad ima Fejsbuk
Šta će malom biznisu sajt kad ima Fejsbuk?
Unapredite proces i metod prodaje
Unapredite proces i metod prodaje
Pisanje tekstova za sajt
Pisanje tekstova za sajt

Od ideje do optimizacije

Sve što treba za izradu sajta

  • STRATEGIJA
  • SADRŽAJ
  • DIZAJN
Kontakt