Izrada sajta za transportne firme

Izradom dobro osmišljenog i dizajniranog sajta, vaša transportna firma može ostvariti prednost nad drugim firmama u branši, tako što će širokom krugu potencijalnih poslovnih partnera i vozača omogućiti da se putem interneta upoznaju sa prednostima vaše ponude prevoza i poslova.

Naručioci usluga prevoza traže na internetu informacije o transportnim preduzećima koja mogu da odgovore na njihove zahteve. Vozači u potrazi za novim poslom takođe procenjuju kredibilitet potencijalnih poslodavca tako što pregledaju njihove sajtove. Zato, prezentacijom odgovarajućih sadržaja pomoću dobro dizajniranog veb-sajta, podižete reputaciju svog preduzeća i postavljate temelje buduće saradnje.

Imajte na umu da je veb-sajt alat koji vašem poslovanju pomaže da napreduje. Nemojte se zadovoljiti samo lepom ili „tek da imam“ internet prezentacijom. Hajde da napravimo dobro osmišljen i pravilno optimizovan sajt koji radi za vas. Sajt „pravi posao“ samo kada može da zainteresuje, informiše i inspiriše posetioce na željenu akciju, odnosno na aktivnost od koje vaše poslovanje ima neku korist.

Definisanje ciljeva izrade sajta

Prvi korak u procesu izrade je sagledavanje potreba klijenata i definisanje ciljeva zbog kojih pravimo sajt. Zato izradu sajta počinjemo konsultacijama, da bi dobro razumeli vaše zahteve, kao i potrebe publike kojoj se obraćate putem sajta. Veb-sajt se pravi da posetiocima pruži jasne i korisne informacije, na temelju kojih mogu da se odluče o angažovanju prevoznika ili prihvatanju posla.

Dizajn sajta prilagođavamo jedinstvenim potrebama klijenta. Ne uklapamo sadržaj u gotove šablone, već izgled prilagođavamo sadržaju – dakle, onome što imate da poručite posetiocima svog sajta. Bez obzira da li odaberete moderan pristup veb-dizajnu ili tradicionalnije rešenje, vaš novi sajt treba da odražava vrednosti vaše ponude i ispunjava ciljeve vašeg poslovanja.

Korisnici sajta

Kreiranje sadržaja

Sadržaj sajta je ključan za ostvarivanje ciljeva izrade sajta. Što više korisnih informacija ponudimo posetiocima, veće su šanse da odluče za vašu ponudu. Ako pružate neki vid usluga posebno značajna za vaše ciljane korisnike – istaknimo ga. Imate li u ponudi više tipova vozila i vrsta prevoza – navedimo karakteristike svakog od njih.

Kada im pružimo jasne i korisne informacije, posetioci sajta lako mogu da se upoznaju sa vašom firmom, prepoznaju prednosti vaše ponude i odluče se da posluju sa vama. Ljudi posećuju sajt zato što traže odgovore na svoja pitanja. Od toga kako im odgovorimo, zavisi i uspešnost vašeg sajta.

Dizajn sajta

Poznato je da više od 50% internet saobraćaja dolazi sa mobilnih uređaja. Zato vaš sajt mora da bude prilagođen za mobilne uređaje. Jednostavan i minimalistički pristup je sa razlogom moderan u veb-dizajnu: poboljšava jasnoću sadržaja, fokusira pažnju korisnika na ono što je najvažnije i omogućava da se sajt brže učitava.

U praksi, to znači da treba da se fokusiramo na sadržaje za koje smatramo zaista potrebnim i korisnim, ne opterećujući dizajn suvišnim elementima koji mogu da budu napadni i da usporavaju sajt, poput kojekakvih slajdera i iskačućih prozora.

Optimizacija sajta

Cilj nam je da stranice sajta ostvare što bolje pozicije u rezultatima pretraga po ključnim upitima. Uloga veb-sajta ostvaruje se tek u interakciji sa posetiocima. Bez posetilaca – sajt je bezvredan. Da bi bio pristupačan, sajt prvo moramo optimizovati tako da ga posetioci mogu pronaći preko pretraživača – ne samo kada traže po nazivu firme, već i po ključnim rečima. Zatim, sajt treba da uredimo tako da bude privlačan i koristan za posetioce.

U osnovi, optimizacija sajta je skup smernica koje nam pomažu da sadržaje sajta učinimo prepoznatljivim za pretraživače i prijemčljivim za posetioce, a time i produktivnim za vlasnike.

Evidid marketing rešenja

  • Strateška marketing rešenja
  • Kreiranje sadržaja sajta
  • Izrada sajta po meri

Istaknite prednosti svoje ponude!

Isplativost izrade sajta za transportne firme

Isplativost dobro napravljenog poslovnog sajta za transportne firme nije upitna. Ni cena ne bi smela da bude problem – više košta jedno tankiranje kamiona i više se naplati za jednu redovnu turu nego što košta profesionalna izrada modernog poslovnog sajta.

Zato, zakažite odmah besplatne konsultacije. Hajde da zajedno napravimo sadržajno koristan, pristojno dizajniran i dobro optimizovan sajt za vaše transportno preduzeće.