Praktični veb-dizajn

Praktični veb-dizajn usmeren je na optimizaciju ključnih elemenata sajta, isporuku veće vrednosti za posetioce, kreiranje boljeg korisničkog iskustva i ispunjavanje ciljeva izrade sajta. Praktično dizajniranje podrazumeva brzo kreiranje i pokretanje sajta, uz najmanji početni trošak.

Izrada sajta po meri kupca

Sajt je temelj vašeg internet marketinga, te slika i prilika vašeg poslovanja.

PRISTUPAČAN SAJT

Visoko rangiran u rezultatima pretrage po ključnim temama, prilagođen za mobilne uređaje, lak za učitavanje i bezbedan.

DOPADLJIV SAJT

Vizuelno atraktivan, pregledan, jednostavan za navigaciju, uređen za kreiranje pozitivnog korisničkog iskustva.

RELEVANTAN SAJT

Sadržajno koristan, informativan, zanimljiv, podsticajan za korisnike i zaposlene u organizaciji.

PRODUKTIVAN SAJT

Napravljen da ostvaruje rezultate i unapređuje poslovanje, nadogradiv, isplativ i funkcionalan.

Strategija

90%

ljudi napusti sajt zato što je loše dizajniran (HubSpot).

Naziv i hosting

Pažljivo birajte adresu i mesto gde postavljate sajt.

Dobro ime sajta, kao i brenda, obično je kratko i opisno. Korisnici ga lako pamte i jednostavno pronalaze. Hosting je prostor na kome skladištite sve fajlove koji čine vaš sajt. Od izbora hostinga u dobroj meri zavise pouzdanost i performanse vašeg sajta.

Platforma

Izaberite platformu koja odgovara vašim potrebama.

Pre nego što odlučite koja je platforma odgovarajuća za izradu vašeg sajta, dobro je da definišete ciljeve svog sajta i funkcije koje su potrebne da se ti ciljevi ostvare. Prema tome kakav sajt želite da napravite, izaberite i platformu za izgradnju sajta.

Dizajn sajta

Praktični veb-dizajn je usmeren na korisnike i rezultate izrade sajta.

Sadržaj diktira kako će sajt izgledati. Posetioci dolaze na sajt da pronađu informacije koje su im potrebne. Praktični veb-dizajn im pomaže da brzo i lako pronađu to što traže, te ih motiviše posetioce na aktivnost koja proizvodi rezultat.

Veb-dizajn

93%

ljudi napusti sajt koji se ne prikazuje pravilno na njihovom uređaju (HubSpot).

Najčešći način davanja imena sajtu je prema nazivu preduzeća ili brenda. Ako je poslovanje usmereno na lokalno tržište, obično se uzima nacionalni domen. Ukoliko se cilja na internacionalno tržište, prvi izbor je .com domen. Za određene delatnosti predviđeni su posebni domeni, kao što je .edu za obrazovne sajtove ili .org za društvene organizacije. U svakom slučaju, naziv internet domena određuje vaš identitet na internetu i treba ga pažljivo izbrati.

Kada razmišljate o izradi sajta, izbor hostinga je verovatno nije prva od stvari koje imate na umu. Ali, pouzdan i efikasan veb-hosting je vrlo bitan za performanse sajta. Ulaganje u dobar hosting je investicija u pouzdanost i brzinu vašeg sajta. Posmatrajte hosting kao temelj na kojem gradite svoju internet lokaciju. Jasno je da ne želite da gradite svoj sajt na klimavim temeljima.

WordPress

WordPress je najpopularnija platforma za izgradnju veb-sajtova na svetu. Pokreće više od 38% svih postojećih sajtova. WordPress pruža mogućnosti kontrole svih aspekata izrade i funkcionalnosti sajta. Možete ga koristiti za izradu bilo kojeg tipa veb-sajta, od poslovnog sajta, e-prodavnice, blog sajta, sajta za članstvo i razmenu informacija, pa do vaše lične veb-prezentacije.

WordPress je prvi izbor za sajtove malih i srednjih preduzeća i organizacija, premda ga koriste i velike korporacije. Platformu odlikuju funkcionalnost i fleksibilnost, širok izbor gotovih rešenja i korisnih dodataka. Dobro optimizovan WordPress sajt je pouzdan, brz i responsabilan. Izrada sajta u WordPress-u pruža dosta kreativne slobode, ali zahteva određena znanja i veštine. Sajt je po izradi potrebno redovno održavati, za šta vam nudimo kratku obuku.

Wix

Wix je jedna od popularnih platformi za izradu veb-stranica. Nudi jednostavnost upotrebe u kombinaciji sa alatima za kreativno dizajniranje i relativno laku izradu sajta. Wix je primeren izbor za sve vrste sajtova manjeg obima i nivoa kompleksnosti, od prezentacionih sajtova do internet prodavnica. Preporučljiv je za korisnike koji ne žele trošiti vreme na održavanje sajta, a treba im lepo dizajnirana internet prezentacija.

Premda se promoviše kao platforma za „uradi sam“ izradu sajtova i nudi generisanje gotovih rešenja, za prilagođavanje potrebama i optimizaciju sajta ipak je potrebno ovladati veštinama korišćenja platforme. Dobra strana Wix-a je to što nema potrebe za tehničkim održavanjem sajta, ali je i kontrola sajta ograničena. Takođe, ulaganje u kupovinu premijum plana i dodataka nešto je viši nego cena izrade istog tipa sajta u WordPress-u.

Visoko pozicioniran sadržaj u rezultatima pretrage nije sam po sebi cilj, već način kako da povećate posećenost sajta kroz veću privlačnost i izloženost ciljanim korisnicima. SEO se ne svodi na puko tehničko zadovoljavanje kriterijuma za rangiranje u pretragama. Optimizaciju, pre svega, radite zbog korisnika, ljudi zbog kojih ste sajt i napravili.

Sadržaj treba da uredite i organizujete tako da predstavlja pravu meru između kvaliteta dostupnih informacija i količine sadržaja koji objavljujete. Jednostavan i dobro organizovan sajt, sa jasno istaknutim ključnim elementima, posetiocima šalje poruku da znate šta je za njih važno i da to mogu lako da pronađu.

crvene) su umirujuće, tople i odaju osećaj kreativnosti.

Prilikom dizajniranja sajta, boje često diktira novi ili postojeći vizuelni identitet (ili brend) organizacije. Način na koji se koriste boje utiče na to kako se posetilac oseća kada poseti vašu veb-lokaciju. Hladnije boje (plave, zelene, ljubičaste) često izazivaju osećaj profesionalizma i opuštenosti. Toplije boje (žute, narandžaste, crvene) su umirujuće, tople i odaju osećaj kreativnosti.

Konačno, i tipografija utiče na korisničko iskustvo posetilaca vaše internet stranice. Fontovi su dizajnirani da se koriste u određenim situacijama i za određenu svrhu. Serif fontovi (oni sa malim stopalima na slovima, poput Times New Roman) često se povezuju sa profesionalnošću i ozbiljnošću, dok su Sans-Serif fontovi (poput Helvetice) izraz modernijeg i neformalnijeg pristupa.

Zatražite ponudu za izradu praktično dizajniranog sajta!

Evidid marketing rešenja

Praktični veb-dizaajn - naslovna

Cena izrade sajta

Sajt nije skupo plaćen ako donosi više od uloženog.

Izrada sajta može biti vrlo dugotrajan i skup proces. Postoje stotine opcija za svaku odluku koju moramo doneti – od kreiranja sadržaja, izbora platforme na kojoj ćemo praviti sajt, primene funkcionalnih dodataka, do dizajniranja konačnog izgleda sajta. Svaki projekt izrade sajta jedinstven je po svojim ciljevima, izazovima i konačnim rešenjima. Detaljna specifikacija potreba i temeljno planiranje procesa izrade sajta pomažu nam da sprečimo gubljenje vremena i trošenje novca na neproduktivna rešenja.

Ako vaš sajt ne donosi rezultate, skupo je plaćen bez obzira na cenu koju ste platili. Ukoliko vam sajt koristi da povećate godišnji promet za samo 10%, bilo kroz direktnu prodaju, generisanje interesovanja za vašu ponudu ili kroz poboljšanje imidža vašeg preduzeća – lako je izračunati koliko vam vredi.

Cenu izrade sajta treba prilagoditi potrebama, tehničkim zahtevima i obimu poslovanja. Funkcionalni sajt za preduzetnike i mala preduzeća može sa napraviti već sa ukupnim budžetom od 300 do 500 eura. U cenu je uključena pomoć u izradi strategije i planiranja izrade sajta, kreiranja sadržaja, te praktični veb-dizajn i optimizacija sajta. Jednosatni onlajn trening osnova održavanja sajta dobijate je takođe uključen u ponudu.

Cena izrade sajt za veća preduzeća, raste proporcionalni povećanju obima i zahteva izrade. U svakom slučaju, investicija u sajt je dobra ako se kroz rezultate koje sajt ostvaruje isplati u planiranom periodu.

Pozovite da razmotrimo cenu izrade vašeg sajta.