Marketing sadržaj

Sadržaj osvaja kupce

Marketing sadržaj treba da izdvoji vašu ponudu od konkurentske i da privuče vaše potencijalne kupce.

Sadržaj osvaja kupce

Marketing sadržaj treba da izdvoji vašu ponudu od konkurentske i da privuče vaše potencijalne kupce.

Istaknite prednosti svoje ponude!

Previše firmi troši vreme, energiju i novac za razvoj komunikacije koja govori o tome ko su i šta rade. Međutim, da bi bile zapažene i privlačne, marketing poruke moraju biti usmerene na potrebe kupca i rešavanje njihovih problema i želja.

Upoznajte svoje kupce

Pitanje koje svaki potencijalni kupac postavlja kada konzumira marketing sadržaj je: „Šta je od toga dobro za mene?“ Da biste privukli pažnju publike i kreirali zaista efikasnu marketinšku kampanju, vaše poruke ne bi trebalo da se odnose na vas – treba da budu o vašim kupcima i vrednosti koju možete da im isporučite.

Formulišite predlog vrednosti

Dobro formulisan predlog vrednosti za kupce ističe jedinstvenu vrednost vašeg proizvoda ili usluge i govori kupcima da je vaša ponuda skrojena da zadovolji upravo njihove potrebe. Objašnjava zašto bi trebalo da kupuju od vas pre nego od konkurencije, što je i glavna poenta svake marketinške poruke.

Dva koraka bliže kupcu, korak ispred konkurencije!

Budimo iskreni – kada vodite mali biznis, marketing često ostaje po strani. Ipak, da biste ostvarili svoje prodajne ciljeve, privukli nove kupce i razvili posao, pre ili kasnije moraćete da uvedete marketinške kampanje u svoje poslovanje.

Definisanje publike

Vaša ciljna publika je grupa potrošača sa sličnim karakteristikama i navikama u kupovini, koja dobija najveću vrednost od vaših proizvoda. Ne možete započeti kreiranje svoje marketinške poruke bez identifikovanja ciljne publike.

Pisanje sadržaja

Ako sami ne verujete u svoj proizvod ili uslugu, zašto bi neko drugi? Vašu marketing poruku ne definiše samo to što imate da poručite, već i kako to saopštavate. Jako je važno da vaša marketing poruka zvuči privlačno i uverljivo publici kojoj je namenjena.

Upravljanje kampanjama

Krajnji cilj bilo koje marketinške kampanje je da privuče što veći broj kupaca uz što manje troškova. Kako bi ostvarili najbolje rezultate u okviru datog budžeta, pažljivo planiramo sadržaj, aktivnosti i kanale komunikacije.

Kreiranje sadržaja sajta

Sadržaj vašeg sajta je važan, jer odgovara na pitanja posetilaca i pomaže vam da izgradite poverenje, razvijete odnose, poboljšate konverzije i pridobijete potencijalne kupce. U današnje vreme, kupci očekuju korisan i dosledan sadržaj koji im pomaže u donošenju odluke o kupovini.

Pisanje tekstova za sajt

Relevantan sadržaj je ono što vašu internet prezentaciju izdvaja iz mase šarenih sajtova i ciljanim korisnicima prenosi podsticajnu poruku. Sadržaj privlači i zadržava posetioce na sajtu, gradi vaš odnos sa potencijalnim kupcima, podstiče ih na upotrebu i kupovinu vaših proizvoda i usluga.

Marketing sadržajem

Marketing sadržajem je oblik promocije poslovanja putem stvaranja i objavljivanja korisnih i zanimljivih informacija iz domena vašeg poslovanja. Publikovanjem relevantnih sadržaja na internetu promovišete svoj brend i rešenja, te uspostavljate odnos poverenja sa ciljanom publikom.

veći rast potencijalnih kupaca imaju preduzeća koja vode blog, u odnosu na ona koja blog nemaju.

HubSpot

Marketing sadržaj

Strateška marketing rešenja

Marketing poruka je sve ono što koristite da komunicirate sa svojom publikom da biste privukli ljude da posluje sa vama. Sadržaj vaše poruke može biti razlika između osvajanja nove kupovine ili slanja kupaca konkurentima. Upravo zato, marketing poruka treba da bude privlačna i uverljiva vašoj publici.

Iako ne postoji jedinstvena marketinška strategija i kampanja koja će trenutno rešiti vaše probleme, postoje najbolje prakse za postizanje optimalnih rezulata.

Zakažite odmah besplatne konsultacije. Porazgovarajmo o tome kako da kreiramo sadržaj koji će vašu ponudu dovesti dva koraka bliže kupcu, korak ispred konkurencije.