SADRŽAJ VEB-SAJTA

Internet korisnike pridobija sadržaj koji im isporučuje neku korist ili vrednost. Zato je važno da uverljivo prezentujete kako im vaši proizvodi ili usluge mogu pomoći da ispune ciljeve svoje posete sajtu.

Ključne reči

Persone

Vrednost

Sadržaj po meri korisnika

Relevantan sadržaj je ono što privlači posetioce na stranice sajta. Bez korisnog i uverljivog sadržaja, veb-sajt je poput automobila bez goriva. Može izgledati lepo, imati svu dodatnu opremu, ali vas neće odvesti na odredište.

Svrha izrade poslovnog sajta najćešće je promocija poslovanja i prevođenje posetilaca u potencijalne kupce. Zato sadržaj sajta treba da ponudi rešenje za ono što traže i istakne vašu ponudu u odnosu na druge dobavljače.

Sadržaj privlači na sajt

Priprema dobrog sadržaja

Pisanje sadržaja

Pisanje teksta za sajt ne svodi se samo na izbor teme koju želite da predstavite. Morate znati i kome pišete, te kako da mu se obratite. Ključ kreiranja uspešnog tekstualnog sadržaja je da se posetilac na sajtu oseća kao da pišete baš za njega i da odgovarate upravo na njegov upit.

Uređivanje sadržaja

Sadržaj sajta treba da uredite tako da bude privlačan ciljanoj publici, ali i optimizovan za što bolje pozicioniranje u rezultatima pretrage. Jednostavno, ako želite da neko poseti sajt, prvo mu morate omogućiti da ga pronađe. Zatim, posetioca trebate zainteresovati da sadržaj i pročita.

Ključne reči, persone i predlog vrednosti

Pre nego što počnete bilo kakvo pisanje tekstova za sajt, morate biti načisto u tri stvari: kome se obraćate, šta želite time da postignete i kako da to ostvarite objavljivanjem teksta.

Ključne reči

Ključne reči ili fraze su veza između onoga što ljudi traže i sadržaja koji pružate da biste odgovorili na njihove upite. Da bi kreirali sadržaj koji se dobro rangira i usmerava posetioce na vaš sajt, morate da razumete navike željenih posetilaca – reči koje koriste i vrstu sadržaja koji traže.

Kreiranje persona

Persone su profili zamišljanih osoba koje kreiramo kako bi predstavili različite tipove ciljanih posetilaca, one koji na sličan način koriste uslugu, proizvod, sajt ili brend. Pomoću profila persona lakše prepoznajemo različite potrebe i očekivanja ciljanih korisnika, te na njih možemo bolje da odgovorimo.

Predlog vrednosti

Predlogom vrednosti informišete potencijalne kupce kako im vaš proizvod ili usluga rešava problem, te koje sve specifične koristi ostvaruju kupovinom upravo od vas. Dobro formulisan predlog vrednosti privlači kupce zbog onoga što radite bolje i za šta su spremni da plate više.

Marketing sadržajem

Umesto da trošite pare na agresivnu promociju proizvoda ili usluga u brojnim medijima, ponudite svojim potencijalnim klijentima i kupcima zaista relevantan i koristan sadržaj, koji će im pomoći da reše svoje probleme.

Marketing sadržajem je oblik promocije poslovanja putem stvaranja i objavljivanja korisnih i zanimljivih informacija iz domena vašeg poslovanja. Koristi se za sticanje i zadržavanje kupaca. Publikovanjem korisnih sadržaja na internetu, promovišete svoj brend i uspostavljate odnos poverenja sa ciljanom publikom.

Pisanje teksta
Oglašavanje

Klasično oglašavanje je često agresivno i skupo. Promocija sadržajem na sajtu, putem blogova i društvenih mreža, diskretna je i povoljna, a privlači upravo one ljude koji su zainteresovani za to što nudite. Zakažite odmah besplatne konsultacije. Razmotrimo zajedno mogućnosti da kreiramo relevantan sadržaj za vaš sajt.

Copy link